جام جهانی تیراندازی| گل‌خندان: مسابقات برزیل محکی جدی برای ملی‌پوشان بود

11:36 - 25 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۹۰۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ورزشکاران کشورمان تا پایان روز سوم مسابقات جام جهانی برزیل، توانسته‌اند یک طلا، یک نقره و دو برنز کسب کنند و در جایگاه دوم جدول مدال‌ها قرار بگیرند.

- پس از پایان سومین روز مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل، توانسته‌اند یک طلا، یک نقره و دو برنز کسب کنند و در جایگاه دوم جدول مدال‌ها قرار بگیرند.

در تپانچه تیمی بانوان (هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و الهام هریجانی) مدال طلا کسب کردند.

در تپانچه تیمی آقایان (جواد فروغی، وحید گل‌خندان و سجاد پورحسینی) نشان نقره گرفتند.

در تفنگ تیمی بانوان (فاطمه امینی، فاطمه کرم‌زاده و نجمه خدمتی) و در میکس تپانچه (جواد فروغی و گلنوش سبقت‌الهی) دو برنز کردند.

بر همین اساس جواد فروغی پس از کسب دو مدال نقره در ماده تپانچه، اظهار داشت: خدا را شاکریم دومین مدال تیمی را به دست بیاوریم. همه بچه‌ها خوب ظاهر شدند، ولی مقداری بخت با ما یار نبود تا خوشرنگ‌ترین مدال را به دست بیاوریم.

وحید گل‌خندان دیگر ملی‌پوش نقره‌ای کشورمان در این رابطه عنوان کرد: خدا کمک کرد در این مسابقات چهار مدال ارزشمند گرفتیم. شاید در این پیکارها، رکورد بعضی از بچه‌ها رکورد اصلی‌شان نبود ولی این سفر به ملی‌پوشان کمک کرد تا بیشتر محک بخورند.

دارنده مدال جام جهانی برزیل با اشاره به اینکه حضور در این رقابت‌ها لازم بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات آزاد، لیگ و برون مرزی نداشتیم و این پیکارها خیلی به تیراندازان کمک کرد که بر همین اساس از ریاست فدراسیون و زحمت‌کشان فدراسیون تشکر می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *